wtorek, 23 kwietnia 2013

23.04.13 - Czy można zepsuć sobie całe życie w jedną godzinę?

MOŻNA!

Dlaczego jestem taka głupia? Dlaczego próbuje udawać mądrą? Zepsuła sobie życie. Żegnaj wyższe wykształcenie. Żegnaj UNIĄ. Skończę w liceum w mojej wsi, będę w ciąży w liceum i prawdopodobnie popełnię samobójstwo. Dlaczego? Przecież to było takie łatwe. Przecież to wiedziałam, a i tak wszystko źle napisałam. Będę miała zero punktów. Wielkie puste zero. Jak ja spojrzę w twarz pani Wtykło. Nie mogę nawet patrzeć na siebie. Nie dostanę się do UNII, a ja tak bardzo chcę tam iść. Dziewczyny tam pójdą, a ja skończę tutaj. Dlaczego to nie mogła być rozprawka? Dlaczego ja głupia, niemyśląca, idiotka napisałam rozprawko-streszczenio-coś, kiedy trzeba było napisać charakterystykę?! Dlaczego uparłam się i chciałam napisać o bohaterze z lektury, gdy mogła wybrać kogokolwiek, z jakiejkolwiek książki, którą przeczytałam? Zwaliłam sobie życie i teraz pewnie zawale przyrodnicze, bo nie będę mogła się skupić, wciąż rozmyślając jaką jestem kretynką. Boże, dlaczego?!

Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz