wtorek, 23 kwietnia 2013

When...

When you try your best but you don't succeed - Starałam się na egzaminie bardzo, ale poległam.
                                                                              - Starałam się zachować dietę, ale poległam.
When you get what you want but not what you need                      - Patryk mnie sobie odpuścił.
When you feel so tired  but you can't sleep           - Jestem taka zmęczona, ale budzę się o piątej.
Stuck in reverse -                            Utknęłam pomiędzy tym czego nienawidzę i tym co kocham.
                                                                         

When the tears come streaming down your face                        - Siedzę na kończynie i szlocham.
When you lose something you can't replace                                - Tracę moją klasę, moją szkołę.
                                                      - Prawdopodobnie straciłam szansę na dostanie się do UNII.
                                                                         
When  you love someone but it goes to waste                   - Kocham moich przyjaciół, a oni mnie?
                                                          - Kocham moją rodzinę, ale nie umiem im tego powiedzieć.
Could it be worse?                                                                                                  - Nie sądzę.
High up above or down below                                                     - Nie ma to już dłużej znaczenia.
When you're too in love to let it go       - Jestem zakochana w nas, w naszej więzi i chyba... w nim.
But if you never try you'll never know                          - Ale próba oznacza możliwość przegranej.
Just what you're worth.                                                                                                      - Nic.


P. S. Who will try to fix me?

Margaret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz